تعبیر خواب بو و رایحه چیست؟

به گزارش دفتر آنلاین من، تعبیر خواب بو و رایحه به معنای احساسات فرد بیننده خواب درباره موقعیت یا یادآور شرایط خاصی برای اوست. با تعبیر خواب بوی بد و بوی خوب آشنا شوید

تعبیر خواب بو و رایحه چیست؟

دفتر آنلاین من | سرویس سرگرمی - سمبل ها و نمادهای اصلی در رویا چه هستند و چه معنایی دارند؟ آیا به وسیله رویا می توان مسئله ای را حل کرد؟ برای مطلعی و تفسیر هر یک از نمادهای دیده شده در خواب باید به مفهوم آن موضوع رجوع کرد. مجموعه تعبیر خواب دفتر آنلاین من این امکان را فراهم نموده تا از تمامی فضاهای حاکم بر خوابتان مطلع شوید.

برای مشاهده تعبیر خواب بر اساس حروف الفبا، حرف مورد نظر خود را انتخاب کنید: تعبیر خواب

تعبیر خواب استشمام بو و رایحه در رویا چیست؟

در کتاب فرهنگ تفسیر رویا آمده است:

برای ما بوها یادآور شرایط و یا اشخاص خاصی هستند، رایحه های مختلف ما را به خود جذب می نمایند، پس می زنند، به ما آرامش می بخشند و یا آزارمان می دهند، پس توان برانگیختن عکس العمل ما را دارند. رایحه ها در رویاها حتی احساس ما درباره موقعیت یا شخصی را خلاصه می نمایند.

تعبیر خواب بوی بد و بوی خوب

در موارد بسیاری یک بوی بد در رویا بیانگر پوسیدگی و فساد چیزی در زندگی رویابین است. بوی تعفن احتمالا به حالات عاطفی رو به زوال در روابط انسانی اشاره می نماید، رایحه ها باعث برانگیختن حس خاصی درباره چیزی از پیش (مثلا به دل رویابین بد آمدن) می شوند و به خاطراتی در زندگی رویا بین نیز اشاره می نمایند.

بوی خوب: اشاره به احساس خوب یا عشق دارد.

لیلا برایت می گوید: استشمام بوهاى خوب در خواب، بیانگر داشتن لحظات خوب است و استشمام بوهاى بد در خواب، بیانگر غم و ناراحتى است.

تعبیر خواب بوی بد و بوی خوش به روایت تعبیرگران اسلامی

ابن سیرین می گوید:

  • تعبیر خواب بوهای خوب، تحسین و ستایش خوب و نیک می باشد، ولی تعبیر بوهای بد، سرزنش و حرف های زشت است.

  • اگر ببینی بوی خوب زیادی احساس می کنی، تعبیرش مرگ می باشد.

اسماعیل بن اشعث می گوید: اگر در خواب ببینی بوی خوشی احساس می کنی، تعبیرش این است که صاحب فرزندی خوب و درستکار می شوی ولی اگر ببینی که بوی بدی احساس می کنی صاحب فرزندی بد و نادرستکار می شوی.

ابراهیم کرمانی می گوید: اگر ببینی تو را خوشبو می نمایند، تو را تحسین و ستایش می نمایند ولی اگر بر خلاف این ببینی، پیش مردم تو را سرزنش نموده و به بدی مشهور می شوی.

جابر مغربی می گوید: اگر ببینی در شیشه چیز خوشبویی است، بیمار می شوی.

منابع: کتاب فرهنگ تفسیر رویا / تعبیرستان

منبع: setare.com

به "تعبیر خواب بو و رایحه چیست؟" امتیاز دهید

2 کاربر به "تعبیر خواب بو و رایحه چیست؟" امتیاز داده اند | 4.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعبیر خواب بو و رایحه چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید