برترین اقلام تبلیغاتی برای کسب و کار شما کدام است؟

به گزارش دفتر آنلاین من، به عنوان صاحب کسب وکار، مطمئن هستیم که می خواهید بینشی در خصوص برترین هدایای تبلیغاتی داشته باشید که می توانند کسب وکار شما را تبلیغ نمایند و به طور مؤثری علاقه به برند ایجاد نمایند. بر اساس گزارش ها، 96 درصد از مشتریان می خواهند بدانند که کسب وکارها چه زمانی اقلام تبلیغاتی را ارائه می نمایند، در حالی که 99 درصد به طور فعال برای دستیابی به آن ها کوشش می نمایند.

برترین اقلام تبلیغاتی برای کسب و کار شما کدام است؟

برترین اقلام تبلیغاتی برای کسب و کار شما کدام است؟

تقویم ها

تقویم رومیزی یکی از محبوب ترین هدایای تبلیغاتی می باشد. آن ها در هر خانه و یا محل کاری مورد احتیاج هستند و به طور روزانه در معرض دید افراد قرار می گیرند و برند شما را یادآوری می نمایند. این تقویم ها در محل کار و در فروشگاه ها که علاوه بر کارمندان افراد دیگری نیز رفت و آمد دارند، برند شما را به آن ها نمایش می دهد و یک هدیه تبلیغاتی موثر می باشد. تهیه آن ها ارزان بوده و قابل تهیه حتی در تعداد کم نیز می باشند.

بیشتر بخوانید : 10 فروشگاه برتر هدایای تبلیغاتی در ایران

کیف های خرید

کیف های خرید مانند بگ پارچه ای آماده، یکی از محبوب ترین اقلام تبلیغاتی هستند که کسب وکارها می توانند ارائه دهند. آن ها ارزان، بادوام و به راحتی با آرم ها و نام های تجاری قابل تنظیم و چاپ هستند و فرصت های تبلیغاتی عالی را ارائه می دهند. مشتریان جذب سه عاملی می شوند که هر کسب و کاری باید در طراحی بگ خود در نظر بگیرد: ظاهر و طراحی، کیفیت و کاربرد.

بیشتر بخوانید : بگ پارچه ای آماده از کجا خریداری کنید ؟

اتوماتیک، مداد و هایلایتر

شخصی سازی و برندسازی اتوماتیک تبلیغاتی، مدادها و هایلایترها ممکن است قدیمی به نظر برسند، اما نمی توان اثربخشی آن ها را تضعیف کرد. مشتریان همواره متوجه آنچه روی این ابزارهای نوشتاری نوشته شده هستند، و فرصت های برندسازی با دید بالا را فراهم می نمایند. اتوماتیکها نام تجاری و سایر ابزارهای نوشتاری ارزان می باشند و در صورت احتیاج می توان آن ها را برای صدها نفر تهیه کرد.

بیشتر بخوانید : مشاهده نمونه کار و فهرست قیمت تقویم رومیزی

سررسیدها

سررسید ابزار تبلیغاتی است که بارها امتحان خود را پس داده است. تقریبا تمامی شرکت ها سعی می نمایند در برنامه تبلیغاتی خود آن ها را بگنجانند. این به معنای آنست که از تاثیر و محبوبیت این سررسیدها اطلاع دارند. آن ها یک وسیله کاربردی هستند که به طور مرتب استفاده شده و مدام در جلو چشمان مصرف نمایندگان می باشند. در نتیجه نام تجاری شما را یادآوری می نمایند و تبلیغ موثری هستند.

بیشتر بخوانید : مشاهده نمونه کار و فهرست قیمت سررسید تبلیغاتی

لوازم آشپزخانه

لوازم جانبی آشپزخانه با چاپ برند، مورد علاقه مشتریان است. زیرا می توانند از این اقلام استفاده نمایند و با آن ها تعامل داشته باشند. لیوان ها، کفگیرها، دستکش های سیلیکونی، زمانی که صحبت از لوازم آشپزخانه به عنوان اقلام تبلیغاتی به میان می آید، بسیار پرکاربرد هستند. این موارد زمانی که از مشاغل مرتبط با غذا و نوشیدنی می آیند، محبوبیت بیشتری دارند و ثابت می نمایند که آن ها واقعاً به احتیاجهای مشتریان خود اهمیت می دهند و می خواهند تجربه آشپزی خود را افزایش دهند.

تیشرت

یکی از موثرترین اقلام تبلیغاتی، پوشاک مانند تیشرت تبلیغاتی، کلاه، روسری و مچ بند، فرصت های تبلیغاتی و دید بی نهایت را فراهم می نماید. اینها معمولاً شامل لوگوها و نام های تجاری، ترویج کار گروهی در بین کارکنان و احساس تعلق در فکر مشتریان نسبت به برند هستند. آیا می دانستید مشتریان تی شرت های تبلیغاتی را برای حدود 14 ماه نگه می دارند و این امر تبلیغاتی را به یکی از مؤثرترین مواردی تبدیل می نماید که کسب وکارها می توانند از آن استفاده نمایند؟

منبع: مجله چاپخونه

به "برترین اقلام تبلیغاتی برای کسب و کار شما کدام است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین اقلام تبلیغاتی برای کسب و کار شما کدام است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید