بهاره رهنما پای در جهت زشتی گذاشت !

به گزارش دفتر آنلاین من، خبرنگاران: ویدیو جنجالی بهاره رهنما بازیگر زن و تبلیغ پکیج موفقیت باعث حاشیه ها و انتقاداتی به او شد.

بهاره رهنما پای در جهت زشتی گذاشت !

بهاره رهنما بازیگر پرحاشیه فضای مجازی است . بهاره رهنما پاییز را بهانه کرد و با شروع این فصل تازه عکسی با استایل بسیار عجیب و نامناسب به همراه متنی عاشقانه را منتشر کرد. بهاره رهنما این روز ها با تبلیغات و ویدیوهای مختلف خودش را سوژه کاربران نموده است . بهاره رهنما به خاطر حواشی های اخیرش با موجی از نقدها رو به رو شده است.بهاره رهنما در اینستاگرام عایدی خیلی زیادی دارد.

به گزارش دفتر آنلاین من، حتما در فضای مجازی تبلیغات فروش پکیج های پیروزیت را دیده اید، متاسفانه خانم رهنما هم به جمع تبلیغ نمایندگان این افراد پیوسته اند.

ادامه تبلیغ را به علت اینکه آدرس پیج را ذکر میکند حذف نموده ایم. حرکتی از بهاره رهنما که باعث نقدها بسیاری از هواداران او شد. او فعالیت بسیار زیادی در صفحه اینستاگرامی خود دارد و به جرات می توان گفت یکی از فعال ترین چهره های اینستاگرامی ایرانی است که بیشتر فعالیت او هم به تبلیغ و ایجاد حاشیه می گذرد.

البته او فقط تبلیغ برندهای دیگران را انجام نمی دهد چرا که خودش هم چند کسب و کار در زمینه زیبایی و کارهای بانوان دارد که برای آنها هم تبلیغات زیادی انجام می دهد.

بهاره رهنما بدون خرید پکیج های پیروزیت خودش پیروز شده ! با تماشا این تبلیغات فکر نکنید او می خواهد راز پیروزیتش را به شما بگوید ! خیلی از بازیگران بعد از پیروزیت های بهاره رهنما در اینستاگرام میخواهند مثل او شوند و اینستاگرام خود را به ماشین پولسازی تبدیل نمایند.

واکنش ها به بهاره رهنما فقط درباره فخر فروشی نیست، طلاق و ازدواج او و رابطه تازهش که به مردم نشان می دهد بعد دیگری از زندگی اوست.بعد از طلاق بهاره رهنما حاشیه های بسیار زیادی برای او به وجود آمد که این حاشیه ها در کنار همه بدی هایش خوبی های خودش را هم داشت که صفحه اینستاگرام او چند میلیون فالوور کسب کند و به ماشین پولسازی تبدیل گردد.

بهاره رهنما در صفحه اش تیپ های شاد و جوان پسند می زند (که بیشتر آنها تبلیغات مدلینگ است) به همین علت مردم از حاجی شوهرش انتقاد می نمایند که چرا اجازه می دهد این تصاویر را منتشر کند و حاجی شوهرش گفته من کاملا با راهی که او می رود موافقم و پشتیبان او هستم.

منبع: برخط نیوز

این مطلب از صفحه وبگردی تهیه شده و فقط جنبه تفریح دارد

منبع: رکنا

به "بهاره رهنما پای در جهت زشتی گذاشت !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهاره رهنما پای در جهت زشتی گذاشت !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید