5 تا از زیباترین عینک های آفتابی ترند 2022

به گزارش دفتر آنلاین من، زیباترین عینک های آفتابی ترند 2022 را باید بشناسید چرا که تابستان سال جاری را قرار است با یک استایل و سبک متفاوت آغاز کنید! و البته هیچ چیز به مقدار عینک آفتابی نمی تواند استایل، سلیقه و علایق شخصی شما را نشان بدهد. عینک آفتابی اگرچه یک بخش کوچک از استایل شما است، اما در اولین نگاه به چشم می آید و قدرت زیادی در تأثیرگذاری بر دیگران دارد. ترندهای عینک آفتابی 2022 بسیار زیاد و متنوع است و همین موضوع انتخاب را سخت می نماید. به همین علت ما 5 تا از زیباترین عینک های آفتابی ترند 2022 را در اینجا به شما معرفی می کنیم.

5 تا از زیباترین عینک های آفتابی ترند 2022

زیباترین عینک آفتابی برای بهار و تابستان 2022

به جرأت می توان گفت که ترند سال جاری عینک آفتابی تجملاتی است. به نظر می رسد مدل هایی که بیشتر جلب توجه می نمایند و یا حتی کمی عجیب و متفاوت هستند، مورداستقبال قرار گرفته اند. 5 تا از زیباترین این مدل ها که می تواند انتخاب شما هم باشدی عبارتنداز:

  1. عینک آفتابی چندضلعی

به نظر می رسد مدل های چند ضلعی عینک آفتابی تا مدت ها محبوب و ماندگار هستند. این مدل که تابستان 2021 نیز بسیار پرطرفدار بود، تابستان 2022 نیز سلطان خیابان ها خواهد بود. البته Slim Shades تفاوت های جزئی با نسخه های سال قبل دارد.

مدل Slim Shade سال جاری به کوچکی و باریکی نسخه های قبلی نیست. این مدل عینک سال جاری با قاب ضخیم و پهن طراحی شده است. بعلاوه هیچ محدودیتی برای رنگ این مدل عینک وجود ندارد. عینک آفتابی مستطیل چند ضلعی هرگز از مد روز خارج نمی گردد و سال جاری با رنگ های قرمز، آبی یا سبز نیز وارد بازار خواهد شد.

عینک آفتابی slim Shade در بیشتر چهره ها عالی به نظر می رسد. مهم نیست که چه مدل مو، رنگ پوست یا سبکی در لباس پوشیدن دارید؛ به هر حال این عینک ظاهر شما را زیباتر خواهد نمود. با این وجود عینک موردنظر در چهره های بیضی و گرد به شدت دلربا دیده می گردد.

  1. عینک آفتابی نئون

یکی از ترندهای سال جاری که قرار است همه جا به چشم بخورد، عینک آفتابی نئون Neon با شیشه های رنگی است. این مدل عینک به خصوص در رنگ های زرد، نارنجی و صورتی در ظاهری بسیار مجذوب کننده تر از سال های گذشته وارد بازار شده است. رنگ های روشن و شاد که استایل دهه 90 میلادی را یادآور می گردد، نه تنها در عینک آفتابی بلکه در لباس هم دیده می گردد. برترین راه به کار گیری این رنگ ها در عینک استفاده از مدل های بدون طوقه است که یکی دیگر از ترندهای سال جاری محسوب می گردد.

عینک آفتابی رنگی یا نئون در تابستان با استایل های مختلف ست می گردد. فقط کافی است در هماهنگ کردن رنگ ها دقت کنید. مجذوب کننده ترین عینک های نئون به اضافه ده ها عینک آفتابی تازه دیگر در فروشگاه لوناتو - مرجعه تخصصی عینک و لنز - منتظر شما است تا از بین آن انتخاب کنید. ضمناً خدمات فروش عینک آفتابی در لوناتو رضایت قبلی و اطمینان از انتخاب را برای شما در پی خواهد داشت.

  1. عینک آفتابی سفید

اگر فکر می کنید عینک آفتابی نئون زیادی جلب توجه می نماید، این ترند را امتحان کنید. عینک آفتابی سفید کمتر از مدل نئون مد روز نیست. عینک آفتابی سفید به خصوص وقتی با قاب پهن و لنز مدل کلاسیک ترکیب می گردد، نتیجه فوق العاده خواهد بود. بزرگترین طراحان مد در کت واک آثار خود و بعلاوه سلبریتی ها در عکس های صفحه اینستاگرام خود، به وفور از عینک آفتابی سفید استفاده می نمایند.

عینک سفید برای پوست برنزه محشر به نظر می رسد. و البته این مدل برای هر استایل مربوط به تابستان همین کارکرد را دارد!

  1. عینک آفتابی مشکی

در تضاد کامل با عینک آفتابی سفید، عینک آفتابی مسئله ای یکی از ترندهای عینک سال 2022 است. شاید عینک آفتابی سیاه مثل عینک نئون یا سفید سر و صدا نکند، اما آهسته و پیوسته و البته با قدرت کار خودش را می نماید. عینک آفتابی سیاه با استایل سراسر مسئله ای مجذوب کنندهیت و در عین حال مرموزی خاصی به شما می دهد.

عینک آفتابی سیاه همواره یکی از محبوب ترین های بازار این محصول است؛ چراکه با هر رنگ پوست، شکل صورت، مدل مو و حتی سبک لباس پوشیدنی سازگاری دارد.

  1. عینک آفتابی مونو لنز و شیلد

عینک آفتابی محبوب جنیفر لوپز یعنی مونو لنز به بازار رقابت محبوب ترین مدل عینک آفتابی بازگشته است. عینک آفتابی مونو لنز و شیلد قرار است در آینده محبوب تر هم بگردد چراکه عینک های پهن و بزرگ یکی دیگر از ترندهای 2022 است. البته عینک آفتابی مینیمال نیز به مقدار عینک آفتابی بزرگ محبوبیت دارد و البته این بازی دنیای مد است!

اگر فکر می کنید عینک آفتابی مونو لنز و شیلد به طور افراطی بزرگ است و یا فقط برای افراد خاص ساخته می گردد، سخت در اشتباهید. کافی است این مدل را با اعتماد به نفس کامل بپوشید و نگاهتان را تغییر دهید تا متوجه زیبایی و مجذوب کنندهیت آن بشوید. ما در فروشگاه عینک لوناتو امکان امتحان کردن این مدل عینک و یا حتی مدل های دیگر را درب منزلتان فراهم می کنیم. سپس تنها در صورت انتخاب یکی از مدل ها هزینه را پرداخت می کنید. در غیر اینصورت عینک ها را بدون دریافت هیچ هزینه ای برمی گردانیم.

منبع: فوت و فن

به "5 تا از زیباترین عینک های آفتابی ترند 2022" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 تا از زیباترین عینک های آفتابی ترند 2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید