برگزاری اختتامیه مسابقه نمایشنامه نویسی چهارراه در نیمه اسفند

به گزارش دفتر آنلاین من، ایوب آقاخانی طراح و دبیر دومین مسابقه سراسری نمایشنامه نویسی اقتباسی چهارراه اظهار داشت که اختتامیه و معرفی برگزیدگان این رویداد از 14 تا 16 اسفند برگزار می گردد.

برگزاری اختتامیه مسابقه نمایشنامه نویسی چهارراه در نیمه اسفند

به گزارش گروه فرهنگی دفتر آنلاین من به نقل از روابط عمومی مسابقه، ایوب آقاخانی درباره اختتامیه دومین دوره مسابقه سراسری نمایشنامه نویسی اقتباسی چهارراه مطرح نمود: آیین پایانی این دوره از مسابقه سراسری چهار راه در سه روز، از 14 تا 16 اسفند ماه با معرفی برگزیدگان برگزار می گردد. بعلاوه چهار اثر برگزیده از میان هشت اثر منتخب دور نخست این مسابقه که زیر چاپ قرار دارند، به وسیله گروه های حرفه ای در روز های 14 و 15 اسفندماه در سالن مهر حوزه هنری خوانش خواهند شد.

وی با اشاره به توجه این رویداد به گنجینه ادبیات فارسی و مرجع قرار دادن آثار تاریخی و کهن ایران، بیان نمود: کارگاه آموزشی- مشورتی نیز برای شرکت کنندگان این دوره از مسابقه با عنوان اقتباس برای صحنه با حضور هیات داوران برگزار می گردد.

مدیر دفتر مطالعات و پژوهش های مرکز هنر های نمایشی حوزه هنری گفت: فراخوان دور سوم مسابقه سراسری نمایشنامه نویسی اقتباسی چهار راه نیز همزمان با اختتامیه دومین دوره این رویداد منتشر خواهد شد.

داریوش مؤدبیان، مهرداد رایانی مخصوص و محمدحسین ناصربخت، داوران دومین مسابقه سراسری نمایشنامه نویسی اقتباسی چهارراه بودند.

نمایشنامه های برگزیده دور نخست این رویداد نیز در قالب مجموعه کتاب هایی با عنوان گوهر قلم به وسیله نشر سوره مهر زیر چاپ قرار دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "برگزاری اختتامیه مسابقه نمایشنامه نویسی چهارراه در نیمه اسفند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری اختتامیه مسابقه نمایشنامه نویسی چهارراه در نیمه اسفند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید