انسانیت پلیس، اشک کاربران را درآورد!

به گزارش دفتر آنلاین من، اقدام زیبای مامور پلیس هند در تقسیم غذای خود با چند کودک بی خانمان موجب برانگیختن احساسات کاربران شد.

انسانیت پلیس، اشک کاربران را درآورد!

به گزارش خبرنگار، انتشار تصاویری از یک افسر پلیس انساندوست هندوستانی که او را در حال غذا دادن به چند کودک بی خانمان نشان می داد غوغایی در اینترنت به پا کرد. این تصاویر ابتدا به وسیله مرکز پلیس تلانگانا در توئیتر منتشر شد.

بنا به پست منتشر شده افسر ماهِش در حال گشت زنی در خیابان بود که دو کودک بی خانمان را مشاهده کرد که از مردم درخواست غذا می کردند. او ماشین پلیس را متوقف کرد و غذایی را که برای وعده ناهارش تدارک دیده بود را میان آن ها تقسیم کرد و با آن ها غذا خورد.

در تصاویر منتشر شده این پلیس انساندوست در حالی که غذا را در بشقاب بچه ها قرار می دهد دیده می گردد. این ویدئو پس از انتشار در اینترنت تا به امروز بیش از 1 میلیون بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش های متفاوت کاربران همراه بود.

یکی از کاربران در کامنتی نوشت: با تماشا این ویدئو بی اختیار گریه ام گرفت. هنوز انسانیت نمرده است. زنده باد انسانیت. کاربر دیگری نوشت: چیزی برای گفتن ندارم. به احترام این مرد، باید کلاه از سر برداشت. کاربر دیگری نوشت: خدا به تو قدرت بیشتری دهد. خدا نگهدار تو باشد. کاربر دیگری در کامنتی نوشت: اشک در چشمانم جمع شد، به او درود می فرستم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "انسانیت پلیس، اشک کاربران را درآورد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انسانیت پلیس، اشک کاربران را درآورد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید