ابلاغ 436 میلیارد تومان اعتبار محرومیت زدایی در اردبیل

به گزارش دفتر آنلاین من، معاون برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: در سال جاری با هدف محرومیت زدایی 436 میلیارد تومان اعتبار به استان ابلاغ شده است.

ابلاغ 436 میلیارد تومان اعتبار محرومیت زدایی در اردبیل

رضا خوشزاد گفت: این اعتبار در بخش راه روستایی، عشایری، تکمیل مجتمع های آبرسانی روستایی و عشایری، طرح های آبخیزداری، احیای قنوات، احداث خانه بهداشت، مدرسه سازی و توجه به سکونتگاه های غیررسمی ابلاغ شده است.

معاون برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل شرح داد: در حوزه سکونتگاه های غیررسمی و ساماندهی محلات ناکارآمد شهر های اردبیل، پارس آباد و مشگین شهر با موضوع راه و شهرسازی، 16 پروژه با اعتباری بالغ بر 41 میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

خوشزاد گفت: در بخش راه روستایی 49 میلیارد تومان اعتبار به استان ابلاغ شده که شامل 15 پروژه بهسازی و بازسازی راه روستایی است که در شهرستان های اردبیل، پارس آباد، بیله سوار، خلخال، کوثر، مشگین شهر، اصلاندوز، گرمی و انگوت اجرا می شود.

او اضافه کرد: در حوزه ترمیم و بهسازی راه عشایری نیز 42 میلیارد تومان اعتبار از محل محرومیت زدایی به استان ابلاغ شده که در قالب 13 پروژه در منطقه ها عشایری گرمی، اصلاندوز، بیله سوار، خلخال، کوثر و اردبیل اجرا می شود.

معاون برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل پروژه های حوزه آب روستایی را 31 پروژه مطرح نمود و ادامه داد: این پروژه ها در قالب پنج مجتمع آبرسانی و چهار پروژه تک روستایی اجرایی می شود.

خوشزاد در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در این حوزه 69 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه ها اختصاص می یابد تا در شهرستان های گرمی، بیله سوار، پارس آباد، نمین، مشگین شهر و خلخال شاهد اجرای این طرح ها باشیم.

او اضافه کرد: در بخش تأمین آب عشایر نیز 11 میلیارد تومان منابع ابلاغ شده است تا در قالب چهار پروژه در بیله سوار، اصلاندوز و انگوت اجرایی شود.

معاون برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: در حوزه آبخیزداری 27 میلیارد تومان اعتبار از محل محرومیت زدایی ابلاغ شده تا در قالب هشت پروژه در شهرستان های اصلاندوز، بیله سوار، گرمی، مشگین شهر، نیر، خلخال و کوثر عملیاتی شود.

خوشزاد از اختصاص 8 میلیارد تومان در قالب 11 پروژه برای احیای قنوات خبر داد و اظهار کرد: این پروژه ها در اردبیل، مشگین شهر، خلخال، نمین و گرمی اجرا می شود.

معاون برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل شرح داد: برای احداث خانه بهداشت در شهرستان های بیله سوار، سرعین و اصلاندوز در قالب 6 پروژه، 2 میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

خوشزاد بیشترین اعتبار محرومیت زدایی را مربوط به احداث و توسعه فضا های آموزشی گفت و گفت: با اختصاص 113 میلیارد تومان اعتبار، 66 پروژه مدرسه سازی در منطقه ها مختلف استان اردبیل احداث خواهد شد.

او اضافه کرد: از محل تنش آبی نیز 75 میلیارد تومان اعتبار به استان ابلاغ شده تا در اردبیل، مشگین شهر، انگوت، عنبران، نمین، خلخال، بیله سوار، جعفرآباد، اصلاندوز و گرمی هزینه شود.

معاون برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: 436 میلیارد تومان اعتبار محرومیت زدایی استان به دستگاه های متولی شامل آب و فاضلاب، آب منطقه ای، نوسازی مدارس، امور عشایری، راهداری، راه و شهرسازی، منابع طبیعی و جهاد کشاورزی ابلاغ شده تا هر چه سریعتر پروژه های مورد نظر را اجرایی و عملیاتی کنند.

دفتر آنلاین من اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ابلاغ 436 میلیارد تومان اعتبار محرومیت زدایی در اردبیل" امتیاز دهید

647 کاربر به "ابلاغ 436 میلیارد تومان اعتبار محرومیت زدایی در اردبیل" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابلاغ 436 میلیارد تومان اعتبار محرومیت زدایی در اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید