آمار داوطلبان کرونایی آزمون دکتری اعلام شد، افزایش حوزه های امتحانی داوطلبان خوزستانی

به گزارش دفتر آنلاین من، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از ابتلای 54 داوطلب آزمون دکتری به کرونا اطلاع داد و گفت: دراستان خوزستان تعداد شهرهای برگزار کننده این آزمون از 5شهر به 12 شهر افزایش پیدا نموده است.

آمار داوطلبان کرونایی آزمون دکتری اعلام شد، افزایش حوزه های امتحانی داوطلبان خوزستانی

فاطمه زرین آمیزی در گفت و گو با دفتر آنلاین من، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد:آزمون دکتری (Ph.D) سال 1400، صبح روز آدینه مورخ 15 اسفند ماه جاری برگزار می گردد و کارت شرکت در این آزمون از روز سه شنبه 12 اسفند ماه سال 99 برای مشاهده و پرینت، روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه توضیح داد: بر این اساس به منظور ارائه خدمات به آن دسته از متقاضیان آزمون دکتری که مبتلا به کرونا شده اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) این سازمان با هماهنگی وزارت بهداشت تدابیر ویژه ای اتخاذ کرد تا از روز چهارشنبه ششم تا روز آدینه هشتم اسفند ماه با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان (بخش آزمون دکتری) فرم خوداظهاری را تکمیل نموده و گواهی ابتلا به کرونا (تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری نمایند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید نمود: تعداد 54 نفر از داوطلبان دکتری که فرم خود اظهاری تکمیل کردند به کرونا مبتلا شدند.متقاضیانی که این فرم را تکمیل نمایند براساس دستورالعمل های وزارت بهداشت از سایر متقاضیان جدا شده و آزمون آنها در یکی از بیمارستان های مشخص شده صرفاً در شهرهای محل آزمون به همراه سایر متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

زرین اضافه کرد: دراستان خوزستان تعداد شهرهای برگزار نماینده آزمون از 5شهر به 12 شهر افزایش پیدا نموده است. فاصله بین جایگاه ها در این استان به صورت ویژه دیده شده و بیشتر شده است. هماهنگی های لازم با دانشگاه علوم پزشکی فرمانداری استانداری و سایر ارگانهای ذیربط جهت برگزاری مناسب آزمون اجرا شده است.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: همه متقاضیان آزمون دکتری ضروری است از روز سه شنبه 12 اسفند به سامانه خوداظهاری ابتلا به کرونا به آدرس https://salamat.gov.ir مراجعه نموده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری، اقدام نمایند. بدیهی است اطلاعات متقاضیان تکمیل نماینده فرم مذکور نزد وزارت بهداشت محفوظ است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "آمار داوطلبان کرونایی آزمون دکتری اعلام شد، افزایش حوزه های امتحانی داوطلبان خوزستانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار داوطلبان کرونایی آزمون دکتری اعلام شد، افزایش حوزه های امتحانی داوطلبان خوزستانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید