6 مجموعه نو نمایشی از شبکه های مختلف رادیو پخش می شود

به گزارش دفتر آنلاین من، تهران (پانا) - اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، 6 مجموعه رادیویی تازه با موضوعات متنوع را برای پخش از شبکه های رادیویی نمایش، فرهنگ، تهران، ورزش و جوان آماده کرده است .

6 مجموعه نو نمایشی از شبکه های مختلف رادیو پخش می شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، مجموعه رادیویی نجواهای غمگین ایرانی به کارگردانی مهدی نمینی مقدم و با هنرمندی بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو،هر روز ساعت 2:30 دقیقه بامداد از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت 3 بامداد به روی آنتن رادیو فرهنگ می رود.این نمایش بر اساس کتاب جاده جنگ اثر منصور انوری از طریق حامد مقدم تنظیم رادیویی شده است و داستان آن از روز سوم شهریور 1320 آغاز می شود و درباره دو قهرمان ایرانی است که در زمان حمله روس ها به ایران به مدت نه ساعت و به تنهایی با آنها مبارزه می کنند.

پرواز در خط عمود به نویسندگی زهرا کولیوند و کارگردانی مجید حمزه هر روز ساعت 8:15 از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت 13:30 به روی آنتن رادیو ورزش می رود.داستان این نمایش درباره شخصیتی به نام بهنام است که در مسابقات قهرمان کشوری سنگنوردی به دوستش ارژنگ می بازد و به فکر انتقام می افتد که رفاقت را به رقابتی سخت تبدیل می کند.در این نمایش رادیویی ایوب آقاخانی، مونا صفی، امین بختیاری، امیر زنده دلان، راضیه مومیوند، شهریار حمزیان، سینا نیکوکار، بهادر ابراهیمی، محمدرضا قلمبر و نگین خواجه نصیر به ایفای نقش می پردازد و نوید جولایی تهیه کنندگی، محمدرضا قبادی فر افکتوری و حیدر صفدری صدابرداری آن را بر عهده دارند.

مسافرخیابان پاستور که هر روز ساعت 8:45 دقیقه از رادیو نمایش و ساعت 2:00 بامداد از رادیو جوان پخش می شود ، داستان مردی به نام شهروز را روایت می کند که سال 58 در سفارت آمریکا از طریق دانشجویان پیرو خط امام دستگیر شده و بعد از سال ها آزاد می شود و در پی آشنایی او با دختری به نام هنگامه ، اتفاقاتی رخ می دهد که شنیدنی است.در مسافر خیابان پاستور ، مهدی نمینی مقدم، محمدرضا قلمبر، احمد هاشمی، صفا آقاجانی، شیما جانقربان، مینو جبارزاده و محمدسعید سلطانی به ایفای نقش می پردازند. این نمایش به نویسندگی علی مست علی، تهیه کنندگی ژاله محمد علی ، افکتوری محمدرضا قبادی فر، صدابرداری حیدر صفدری و کارگردانی ایوب آقاخانی به تازگی در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است.

او چشم ما بود به نویسندگی اکبر خورد چشم و کارگردانی نازنین مهیمنی به فرازی از زندگی حضرت امام جعفر صادق ع می پردازد.این نمایش به تهیه کنندگی اشرف السادات اشرف نژاد، صدابرداری جعفر جودتی، افکتوری محمدرضا قبادی فر، صدابرداری جعفر جودتی و با هنرمندی مهدی نمینی مقدم، حمید یزدانی، محمد رضا علی، سعیده فرضی، رامین پورایمان، مجید حمزه، شهریار حمزیان، امیر زنده دلان، فریبا طاهری، احمد لشینی، محمد پورحسن، مینو جبارزاده، مونا صفی و حوا الهویی ، هر روز ساعت 19:30 از رادیو نمایش پخش می شود .

مجموعه رادیویی عبور از تاریکی به نویسندگی اکبرخورد چشم و کارگردانی امیر زنده دلان هم از روز شنبه 15 خرداد ماه ساعت 22:30 به روی آنتن رادیو نمایش می رود. داستان این نمایش درباره یک دانشجوی فرانسوی علاقه مند به حضرت امام خمینی ره است.

بهادر ابراهیمی ، مجید حمزه، مجتبی طباطبایی، صفا آقاجانی، کرامت رودساز، سیما خوش چشم، شیما جانقربان، مهرداد عشقیان، عباس توفیقی، سعیده فرضی و امیر زنده دلان از بازیگران، مهدی نمینی مقدم تهیه کننده، محمدرضا محتشمی صدابردارو محمدرضا قبادی فر افکتور این نمایش رادیویی هستند.

و مجموعه نمایش رادیویی رعنا به نویسندگی مجید حیدری و کارگردانی ایوب آقاخانی هم هر روز ساعت 1:00 بامداد از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت 1:40 دقیقه به روی آنتن رادیو تهران می رود.رعنا داستان مادری با دو فرزند است که فکر می کند همسرش را از دست داده است . او در زمان رویارویی با عشق کودکیش به صورت اتفاقی متوجه رازی نهان از دخترش می شود.نوشین حسن زاده ، محمدرضا قلمبر، سیما خوش چشم، علی میلانی، معصومه عزیز محمدی ، امیر زنده دلان و احمد هاشمی بازیگران این سریال رادیویی هستند و مهدیه تقی زاده تهیه کنندگی، نازنین حسن پور افکتوری و فرزاد شریفی صدابرداری این مجموعه رادیویی را بر عهده دارند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "6 مجموعه نو نمایشی از شبکه های مختلف رادیو پخش می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 مجموعه نو نمایشی از شبکه های مختلف رادیو پخش می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید