58 تن گندم از مزرعه پژوهشی دانشگاه آزاد بهبهان برداشت شد

به گزارش دفتر آنلاین من، رئیس دانشگاه آزاد بهبهان گفت: بیش از 58 تن محصول استراتژیک گندم از سطح 33 هکتار زمین دیم کشاورزی مزرعه پژوهشی این واحد دانشگاهی برداشت شد.

58 تن گندم از مزرعه پژوهشی دانشگاه آزاد بهبهان برداشت شد

به گزارش گروه دانشگاه دفتر آنلاین من، بهزاد محمدی رئیس دانشگاه آزاد بهبهان از برداشت بیش از 58 تن محصول استراتژیک گندم از سطح 33 هکتار زمین دیم کشاورزی مزرعه پژوهشی واحد بهبهان اطلاع داد و گفت: کار برداشت محصول استراتژیک گندم و جو از مجموعه 52 هکتاری مزارع واحد بهبهان انتها یافت و بیش از 58 تن گندم از 33 هکتار و نیز جو برداشتی از مابقی زمین تحویل مراکز خرید دولتی شد.

رئیس دانشگاه آزاد بهبهان ارزش ریالی این محصول دیم را بیش از 300 میلیون تومان اظهار داشت و شرح داد: به همت همکاران در مزرعه تحقیقاتی کشاورزی واحد و با مشارکت بخش خصوص پس از چند دوره وقفه، کار جوجه ریزی بیش از 10 هزار قطعه جوجه مرغ گوشتی آغاز شد.

محمدی اظهار داشت: کار برداشت و تحویل به کشتارگاه های مجاز با رعایت دستورالعمل ها و مصوبات شورای اداری در حال اجرا است و درآمد حاصل به حساب دانشگاه و در بخش درآمد های غیرشهریه ای واریز خواهد شد.

وی کم کردن اتکای دانشگاه به درآمد های شهریه ای با افزایش درآمد های غیرشهریه ای را از مهم ترین برنامه های واحد بهبهان عنوان و اظهار کرد: کار های مطالعاتی خوبی در زمینه های مختلف کشاورزی و دامداری با مشارکت بخش خصوصی در دست برسی و آغاز به کار است که امید می رود با انجام این طرح ها علاوه بر درآمدزایی غیرشهریه ای بتوانیم صندلی واحد بهبهان را در بخش تولیدات دامی و کشاورزی ارتقا دهیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "58 تن گندم از مزرعه پژوهشی دانشگاه آزاد بهبهان برداشت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "58 تن گندم از مزرعه پژوهشی دانشگاه آزاد بهبهان برداشت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید