5 طرح تازه و محبوب شیشه درب کابینت آشپزخانه در سال 2021

به گزارش دفتر آنلاین من، استفاده از کابینت های شیشه ای حتی در سال نو هم هواداران زیادی دارد، از این رو مناسب دیدم در این پست به معرفی پنج طرح نو شیشه درب کابینت آشپزخانه بپردازم که محبوبیت زیادی در سال 2017 کسب نموده و در دکوراسیون خانه های امروزی حضوری چشم گیری دارند.

5 طرح تازه و محبوب شیشه درب کابینت آشپزخانه در سال 2021

مدتی است که لوازم شیشه ای خیلی کم در دکوراسیون خانه های امروزی دیده می گردد، اما خاصیت شیشه این است که همواره مجذوب نماینده و با کیفیت می ماند و هیچ وقت از مد نمی افتد، بنابراین شیشه برای بعضی افراد صندلی بسیار ویژه ای دارد. کابینت هایی با درب های شیشه ای، یا قفسه های شیشه ای، بخاطر شفافیت و صندلیی که برای بنمایش گذاشتن لوازم دکوری فراهم می نمایند در هیچ دکوراسیونی تکراری نخواهند شد. قفسه های شیشه ای به زیباترین شکل ظروف دکوری آشپزخانه را بنمایش می گذارند بدون اینکه خیلی جلب توجه نمایند. البته اگر شما جز افرادی هستید که علاقه ای به کابینت و قفسه های شفاف ندارید، مدل هایی از درب های شیشه ای فراوری شده اند که در عین محدود کردن دید، درخشش بی نظیر شیشه را به دکوراسیون اضافه می نمایند. در شکل های زیر به معرفی مدل های تازه شیشه درب کابینت خواهم پرداخت که تمامی سلیقه ها را پوشش خواهند داد.

اولین مدل شیشه درب کابینت، مدل های شفاف هستند که به تبع همه چیز داخل کابینت را نمایان می نمایند. اگرچه چنین مدل هایی برای افراد بسیاری بنظر نامناسب می آید، بعضی هم شیشه های شفاف را یک مزیت عظیم می دانند. کابینت های شیشه ای شفاف به شما اجازه می دهند همه چیز را بنمایش بگذارید و در عوض خیالتان از بابت گرد و غبار روی ظروف راحت باشد. همچنین شیشه های شفاف برای آشپزخانه های مدرن و آشپزخانه های کوچک بسیار مناسب هستند چرا که با روشن نشان دادن فضا، آنرا عظیم تر از چیزی که هست نشان می دهد.

مدل دوم کابینت های شیشه ای نیمه شفاف هستند، این مدل شیشه درب کابینت برای افرادی که علاقمند به کابینت های شیشه ای هستند اما دوست ندارند همه لوازم داخل کابنیت برای همه قابل تماشا باشد بسیار مناسب است. شیشه های کدر که به شیشه های یخ زده هم معروف هستید ظاهری شیک و خنک داشته برای دکوراسیون آشپزخانه های مدرن بسیار مناسب هستند. اگرچه شیشه های کدر یخی، بهم ریختگی داخل کابینت را خیلی خوب پنهان می نمایند، اما خیلی کدر نیستند و به همین دلیل بعضی جزئیات مانند رنگ و اندازه لوازم از پشت شیشه تعیین است.

شیشه های بافت دار شکل های بسیار مختلفی دارند، اما در اینجا فقط با مدل های محبوب و همه پسند کار داریم. در انتخاب شیشه درب کابینت بافت دار باید خیلی با احتیاط عمل کنید چرا که بعضی از مدل ها خیلی زود دمده شده و در نهایت شما با آشپزخانه ای از مد افتاده تنها می مانید. بهتر است شیشه های را انتخاب کنید که طرحی ساده و کلاسیک دارند. شکل های زیر تعدادی از این طرح ها را نشان می دهد. به یاد داشته باشید که شیشه های بافت دار، هم از لحاظ ظاهری بسیار زیبا هستند و هم دید داخل کابینت را مسدود می نمایند.

×

خوانندگان این نوشته مطالب زیر را هم خوانده اند:

انواع مختلف کابینت شیشه ایی و نحوه تزیین آشپزخانه با آنها

انواع تازه مدل کابینت شیشه ای و شفاف در دکوراسیون آشپزخانه

مدل کابینت تمام چوب در آشپزخانه های مدرن و کلاسیک

دکوراسیون آشپزخانه فوق العاده شیک با کابینت چوبی و شیشه ای

شیشه های دانه دار جز مدل های تازهی هستند که تازه به بازار راه یافته اند. این نوع شیشه ظاهری فوق العاده خاص در آشپزخانه ایجاد می نماید که با هیچ مدل دیگری قابل مقایسه نیست. دانه های حبابی شکل ریز و درشتی در ظاهر این شیشه ها وجود دارد که با توجه به نوع مدل اندازه آنها فرق خواهد نمود. چنین شیشه هایی برای آشپزخانه هایی با دکوراسیون سنتی و کلاسیک بسیار مناسب هستند اما در آشپزخانه های مدرن هم می توانند مجذوب نماینده و جالب باشند. شیشه های دانه دار برای مخفی کردن لوازم داخل کابینت چندان مناسب نیستند اما نسبت به شیشه های شفاف، دید کمتری دارند.

و در نهایت می رسیم به شیشه های سربی. همانطور که از اسمشان تعیین است، این شیشه ها اندازه زیادی سرب در ترکیب خود دارند. وجود اندازه زیاد فلز سنگین داخل ترکیب شیشه، ظاهری بسیار خاص و شفافیتی بی نظیر به این شیشه ها می دهد که فقط در ساخت لوازم دکوری لوکس استفاده می شوند. شیشه های سربی کاملا شیک و لوکس بنظر می رسند اما پیدا کردن کابینت های شیشه ای-سربی بسیار سخت بوده و قیمت بسیار بالایی هم دارند. بجای شیشه های سربی می توان از شیشه های رنگ آمیزی شده استفاده کرد.

شیشه درب کابینت

منبع: اتاق

به "5 طرح تازه و محبوب شیشه درب کابینت آشپزخانه در سال 2021" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 طرح تازه و محبوب شیشه درب کابینت آشپزخانه در سال 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید