کاپیتان استقلال تأیید کرد: استراماچونی دوست دارد برگردد

به گزارش دفتر آنلاین من، وریا غفوری کاپیتان استقلال گفت: کار سختی در نقل و انتقلات پیش رو داریم و باید هر طوری شده این تیم و بازیکنانش حفظ شوند. باید بازیکنانی که قراردادشان به اتمام رسیده راضی به ماندن شوند تا شاکله تیم حفظ گردد. البته بازیکنان هم حق و حقوقی دارند که باید این حق و حقوق هم به آن ها پرداخت گردد.

کاپیتان استقلال تأیید کرد: استراماچونی دوست دارد برگردد

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

غفوری در مورد تمدید قرارداد علی کریمی گفت: در جابجایی رقابت خاصی وجود دارد و علی کریمی هم پیشنهادات قابل توجهی از خارج دارد که با رقم های داخلی قابل مقایسه نیست. ما همه دوست داریم کریمی در استقلال بماند، چون یافتن جانشین برای او با این کیفیت و این شرایط بسیار سخت است.

وی در مورد بازگشت احتاقتصادی استراماچونی گفت: نیامدن استراماچونی خسارات اقتصادی زیادی به استقلال و بیت المال کشور می زند و امیدوارم مسئولین در مورد بازگشت او مصلحت اندیشی نمایند و تصمیمی بگیرند که استقلال و کشور ما متحمل پرداخت هزینه های گزاف نگردد.

غفوری گفت: من با استراماچونی در تماس هستم، ولی این تماس محبت آمیز است. می دانم که استراماچونی هم تمایل به بازگشت به استقلال دارد و امیدوارم موانع حضورش در تیم برطرف گردد. ضمن این که اگر استراماچونی نیاید تا سال های سال طرفداران استقلال این مطالبه گری را فراموش نخواهند کرد.

مدافع آبی پوشان در مورد جدایی فرهاد مجیدی گفت: دوست داشتیم کارمان با فرهاد را با کسب یک جام به سرانجام برسانیم که متاسفانه اینگونه نشد. آقا فرهاد هم در بدو کارش که در استقلال بود در این مدت پیشرفت خوبی کردند و برای ایشان آرزوی موفقیت می کنم.

کاپیتان استقلال در سرانجام به جمله ای که در سرانجام ملاقات نهایی جام حذفی گفته بود اشاره نمود و بیان داشت: ما با همه مسائل و ناملایمت هایی که داشتیم مستحق دریافت یک جام بودیم که متاسفانه اینگونه نشد. من بعد از شکست در فینال حذفی به شدت ناراحت بودم و برای همین این جمله را گفتم.

منبع: فرارو

به "کاپیتان استقلال تأیید کرد: استراماچونی دوست دارد برگردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاپیتان استقلال تأیید کرد: استراماچونی دوست دارد برگردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید