پارک جنگلی النگدره در گرگان؛ زیبایی که شما را حیران می کند

به گزارش دفتر آنلاین من، گرگان یکی از بی مثال ترین شهرهای استان گلستان بوده که کمتر از شهرهای استان های گیلان و مازندران به دیدنی های زیبایش پرداخته اند. جاذبه های گردشگری زیادی در این شهر دیده شده که می توان در هر کدام از آنها خاطرات بسیار خوشی را رقم زد. یکی از این جاذبه ها، پارک جنگلی النگدره در گرگان بوده که منحصر بفردترین ویژگیش را باید جلوه رنگ ها در هر فصلی از سال دانست. با ما در مقاله جنگل النگدره گرگان همراه شوید تا بدانید که النگدره گرگان کجاست و با آن بیشتر آشنا شوید.

پارک جنگلی النگدره در گرگان؛ زیبایی که شما را حیران می کند

النگدره گرگان کجاست

از مرکز شهر گرگان که به سمت جنوب غربی شهر برویم، به پارک جنگلی النگدره راه پیدا می کنیم. نکته قابل توجه نزدیکی پارک جنگی ناهارخوران به النگدره است. با این تفاسیر، شما می توانید با یک تیر دو نشان بزنید، یعنی می توانید در یک روز از هر دوی این جاذبه های طبیعی دیدن کنید. پارک جنگلی النگدره در گرگان دارای 185 هکتار مساحت بوده و اگر بدنبال یک ویژگی خاص برای بازدید از این پارک جنگی هستید، باید به درختان سر به فلک کشیده آن اشاره کنیم. همچنین، یک رودخانه از میان این پارک می گذرد که فضای آن را شاعرانه تر کرده است. اگر در فصل پاییز سری به النگدره بزنید، حتما شگفت زده خواهید شد زیرا، هوای مطبوع پاییزی و رنگ های زرد و نارنجی شما را احاطه خواهد کرد. البته که هر چهار فصل برای بازدید از این پارک جنگلی مناسب بوده و اگر زمان دیگری را نیز برای بازدید انتخاب کنید، چیزی را از دست نخواهید داد.

در پارک جنگلی النگدره از چه چیزهایی بازدید کنیم؟

اینکه یک مکان چه جاذبه هایی برای بازدید دارد، مهمترین فاکتور برای بررسی این مساله است که آیا آن مکان ارزش وقت گذاشتن و بازدید را دارد یا نه. زمانی اهمیت این مساله بیشتر به چشم می آید که شما می خواهید در زمان محدودی که برای سفرتان در نظر گرفته اید، بهترین جاذبه های مقصدتان را ببینید. بر همین اساس، در این بخش توضیحات مختصری درباره اینکه در بازدید از جنگل النگدره گرگان چه چیزهایی را خواهیم دید، ارائه می شوند. اولین موردی که می توان به آن اشاره کرد، رودخانه قشایی است. همچنین، اطراف این رودخانه چشمه هایی وجود داشته که بازدید از آنها نیز خالی از لطف نیست. اگر بدنبال کسب آرامش هستید، حتما سری به این قسمت از جنگل النگدره گرگان زده و از هوای فوق العاده اش لذت ببرید. مورد دوم پل چوبی میان پارک است. یک راستا فوق العاده رمانتیک و مکانی فوق العاده برای عکاسی چیزی بوده که راستا پل چوبی در اختیارتان می گذارد. اگر سفرتان یک سفر عاشقانه است، قدم زدن دو نفره در این راستا را امتحان کنید و بدون شک، این می تواند به یکی از زیباترین خاطرات عاشقانه شما تبدیل شود.

در پارک جنگلی النگدره چه کارهایی انجام دهیم؟

اولین سفارش ما به بازدیدکنندگان این پارک جنگلی عکاسی است. این مکان طبیعت فوق العاده ای برای عکاسی دارد بنابراین، تمام وسایلتان را آماده کنید تا چند عکس رویایی از خودتان در پارک جنگلی النگدره گرگان داشته باشید. دومین پیشنهاد ما پیک نیک خواهد بود. حیف است تا النگدره بروید و فقط به پیاده روی بسنده کنید بنابراین، وسایل پیک نیکتان را آماده کنید تا در یک مکان مناسب چند ساعتی را به استراحت و کسب آرامش بگذرانید. امکاناتی مثل محل بازی بچه ها، منقل در این پارک دیده شده که می توانید برای رفاه بیشتر از آنها بهره ببرید. اگر با خانواده به این پیک نیک می روید، با وجود این امکانات می تواند خیالتان راحت باشد که محلی مناسب برای تفریح خانوادگی را انتخاب کرده اید.

چرا به پارک جنگلی النگدره برویم؟

در خاتمه مطلب النگدره گرگان کجاست به این سوال اساسی باز می گردیم که چرا باید پارک جنگلی النگدره گرگان را به عنوان مکان مناسبی برای گردش و تفریح انتخاب کنیم؟ در پاسخ به این سوال باید گفت زیرا این پارک یکی از جاذبه های برتر شهر گرگان است. همچنین، باید آن را مکان مناسبی برای تفریح خانواده ها دانست زیرا، امکانات رفاهی خوبی در آن یافت می شوند. این پارک در هر 4 فصل طبیعتی زیبا و رویایی داشته و می تواند میزبانی بی نظیر برای طبیعتگردی شما باشد.

منبع: همگردی

به "پارک جنگلی النگدره در گرگان؛ زیبایی که شما را حیران می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک جنگلی النگدره در گرگان؛ زیبایی که شما را حیران می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید