واکنش ریحانه پارسا به بازگشت به تلویزیون ایران !

به گزارش دفتر آنلاین من، خبرنگاران:سریال پدر با حضور ریحانه پارسا بازیگر جنجالی مهاجرت نموده دوباره از صدا و سیما پخش می گردد.

واکنش ریحانه پارسا به بازگشت به تلویزیون ایران !

ریحانه پارسا بارها نشان داده که برای گذشته خود در ایران دلتنگ است و از راهی که رفته پشیمان است.ریحانه پارسا یا پشیمان است یا به آن اهدافی که مد نظرش بوده نرسیده است به هر حال ریحانه پارسا علنا در یک ویدیو گفته که به ته خط رسیده است !این روزها سریال پدر که ریحانه پارسا با آن مشهور شد از تلویزیون آی فیلم بین المللی پخش می گردد که ریحانه پارسا هم در آن نقش آفرینی نموده است.

ریحانه پارسا با انتشار یک ویدیو درباره پخش مجدد سریال پدر گفت که در حال حاضر مشغول پیاده روی است و متوجه شده که سریال پدر از تلویزیون ایران مجدد پخش شده اما او فعلا در خانه اش تلویزیون ندارد و نمی تواند این سریال را دیدن کند . از هوادارانش خواست که برایش سریال پدر را بفرستند.

ریحانه پارسا در سودای گلشیفته شدن

ریحانه پارسا می خواست گلشیفته دوم باشد، استارت قوی داشت به محض خروجش از ایران در موزیک ویدیو شادمهر عقیلی حضور یافت و ... اما بعد از رفتن به ترکیه و آشنا شدن با تیم پویان مختاری زندگی اش تباه شد و روز به روز پایین تر سقوط می نماید. مردم درباره راهی که ریحانه پارسا می رود می گویند که او فکر می نماید مثل گلشیفته خواهد شد ولی اشتباه می نماید. ریحانه وقتی که مهاجرت کرد هوای گلشیفته شدن در سر داشت و دقیقا به همین علت هم هر از گاهی عکس هایی برهنه از خودش منتشر می کرد اما تمام کسایی هم که گلشیفته را قبول ندارند و رفتارش را نقد می نمایند اذعان دارند که او بازیگری توانمند است و فاصله ریحانه و گلشیفته از زمین تا آسمان است.

منبع:پاتوق آنلاین

منبع: رکنا

به "واکنش ریحانه پارسا به بازگشت به تلویزیون ایران !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش ریحانه پارسا به بازگشت به تلویزیون ایران !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید