محصولات نمایندگی اشنایدرالکتریک در لاله زار

به گزارش دفتر آنلاین من، شرکت اشنایدر الکتریک Schneider Electric را بهتر بشناسیم:

رپرتاژ آگهی - شرکت اشنایدر الکتریک یکی از عظیم ترین فراوریکنندگان صنعتی در دنیا است که از اواسط قرن 18 میلادی در زمینه فراوری تجهیزات الکتریکی، توزیع، انتقال انرژی الکتریکی و اتوماسیون و ابزار دقیق به فعالیت می پردازد. این شرکت مجموعه گسترده ای است که شامل کمپانی های عظیمی مانند تله مکانیک فرانسه می گردد.

محصولات نمایندگی اشنایدرالکتریک در لاله زار

این شرکت بین المللی که در فهرست 500 شرکت عظیم جهان جای دارد، برای توسعه بازار جهانی خود با تأسیس نمایندگی اشنایدر در کشورهای مختلف جهان سعی در عرضه محصولات با کیفیت خود در سراسر جهان کرده است، که همیشه با استقبال مصرف نمایندگان روبرو شده است.

محصولات برند اشنایدر که توسط نمایندگی اشنایدر الکتریک در بسیاری از کشورهای جهان عرضه می ­گردد در بخش های مختلف صنعت مورد استفاده قرار می گیرد که از این میان می توان به مواردی نظیر:

  • مراکز اطلاعاتی و شبکه ها
  • ساختمان های مسکونی
  • انرژی و صنایع زیربنایی: شبکه های برقی، فرودگاه ها، تصفیه آب، مخابرات، مرکز اطلاعات و …
  • صنایع: مواد غذایی و آشامیدنی، خودروسازی، بسته بندی، داروئی، تجهیزات الکترونیکی و …
  • ساختمان های اداری، صنعتی و تجاری نظیر: ادارات ، فروشگاه، کارخانجات، هتل ها، بیمارستان ها، موزه ها، مدارس، دانشگاه ها و…

اشاره نمود و باید گفت که این شرکت عظیم پس از 170 سال طراحی و فراوری محصولات متنوع، امروزه رِنج کاملی از محصولات در زمینه مدیریت انرژی و اتوماسیون صنعتی را فراوری می نماید.

علاوه بر وجود نمایندگی اشنایدر در کشورهای مختلف جهان، در بسیاری از این کشورها دارای کارخانجاتی ا ست که محصولات خود را تحت لیسانس این شرکت معتبر بین المللی فراوری می نمایند؛ که کشور ایران نیز یکی از این کشورهاست که هم دارای نمایندگی اشنایدر الکتریک است و هم کارخانه فراوری محصولات این کمپانی چند ملیتی در کشورمان در حال فعالیت است.

شرکت اشنایدر الکتریک، از سال 1354 با تأسیس دفتر تله مکانیک ایران فعالیت خود را رسماً در ایران شروع کرد و کارخانه و نمایندگی اشنایدر الکتریک (تله مکانیک ایران) در سال 1379 با احداث کارخانه ای در شهرستان کرج به منظور فراوری و مونتاژ کلیدهای مینیاتوری فعالیتش را در ایران گسترش و سرمایه گذاری خود را افزایش داده است.

بنابراین مصرف نمایندگان داخلی به راحتی و به وسیله نمایندگی اشنایدر در کشور می توانند به محصولاتی که تحت لیسانس این شرکت و داخل ایران فراوری می گردد، دست یابند و علاوه بر رونق فراوری کشور و اشتغال زایی برای کارگر ایرانی از کیفیت روز جهانی استفاده نمایند.

یکی از دلایل اصلی تأکید بر روی تهیه محصولات این شرکت از نمایندگی اشنایدر در ایران این است که امروزه با وجود اجناس فیک و تقلبی خصوصاً اشنایدر چینی در ایران که علاوه بر قیمت، کیفیت بسیار پایینی نیز دارد، تشخیص محصول اصلی و اورجینال بسیار سخت است و بکارگیری محصولات تقلبی، به دلیل کیفیت پایین اجناس خطرناک بوده و با ریسک بسیار زیادی همراه است.

لذا توجه به هولوگرام ها و کدهای صنعتی و تهیه اجناس اصل و اورجینال از نمایندگی اشنایدر الکتریک که شامل گارانتی و خدمات پس از فروش است، یک اصل ضروری محسوب می گردد.

حال که با برند اشنایدر الکتریک آشنا و از وجود نمایندگی اشنایدر در ایران مطمئن شدیم، می خواهیم در این متن کوتاه، با چندتا از محصولات پرکاربرد و باکیفیت این شرکت نیز آشنا بشویم:

کلید هوایی:

نوعی از کلیدهای اتوماتیک فشار ضعیف، کلید قدرت هوایی یا کلید هوایی نام دارد که در آمپرهای بالا استفاده می گردد ؛ دلیل نام گذاری این کلید، هم این است که این کلید خاموش کردن جرقه را توسط هوای آزاد انجام می دهد.

روش خاموش کردن جرقه توسط کلید هوایی هم بدین صورت است که این دستگاه برای اطفاء جرقه ناشی از قطع جریان، از محفظه های عظیم جرقه گیر که از جنس سیلیس و آزبست و همچنین بصورت مشبک هستند، استفاده می نماید و با تقسیم هر جرقه به جرقه های کوچک تر باعث می گردد که زودتر خاموش شوند.

کلید هوایی در آمپراژ بالا (از 630 تا 6300 آمپر) وقدرت قطع زیاد (تا 200 کیلوآمپر) طراحی و مورد استفاده قرار می گیرد. بدلیل جریان بالایی که در ورودی تابلوها وجود دارد معمولاً این نوع کلید مورد استفاده قرار می گیرد و در دو سری NT و NW فراوری می گردند که هر دو سری آن در نمایندگی اشنایدر به راحتی قابل تهیه می باشد.

کلید مینیاتوری:

یکی دیگر از محصولات پرکاربردی که در نمایندگی اشنایدر مورد استقبال مصرف نمایندگان قرار گرفته است؛ کلید مینیاتوری این شرکت است.

امروزه مقوله ایمنی مسئله ای بسیار مهم و مورد توجه خصوصاً در سیستم برق کشی ساختمان هاست، یکی از مهم ترین ابزاری که باعث تأمین اصول ایمنی و امنیتی مدارهای الکتریکی و سیستم برق کشی یک ساختمان می گردد، کلید مینیاتوری است که به آن فیوز نیز گفته می گردد.

این وسیله یکی از کاربردی ترین و مهم ترین تجهیزات صنعت برق است که وظیفه اش حفاظت از مدارهای الکتریکی در برابر جریان غیرمجاز است. و در آن دو نوع جریان مطرح است که عبارتند از: جریان لحظه ای و جریان نامی

جریان لحظه ای مقدار جریانی است که کلید مینیاتوری در یک لحظه (کسری از ثانیه) توانایی تحملش را دارد و جریان نامی نیز به حداکثر جریان مجازی که یک کلید(فیوز) توانایی تحمل آن را دارد گفته می گردد و اگر جریانی بیش از جریان نامی که روی کلید نوشته شده، از آن عبور کند، کلید مینیاتوری مدار را قطع می نماید.

بنابراین کیفیت و صحت عملکرد این کلیدها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که با تهیه مرغوب ترین برند جهانی محصولات صنعت برق از نمایندگی اشنایدر می توان با خاطری آسوده از تجهیزات الکتریکی، اموال، تاسیسات و مهم تر از همه، جان انسان ها محافظت کرد.

بهترین نمایندگی اشنایدر الکتریک در ایران کدام است؟

فروشگاه صنعت روز که نمایندگی اشنایدر را در ایران برعهده دارد، با اتکا به تجارب بالای فنی و تجاری کارشناسان خود می تواند در زمینه مشاوره و ارائه اطلاعات فنی، طراحی و تأمین قطعات صنایع مختلف و راه اندازی محصولات اشنایدر الکتریک به مشتریان محترم ارائه خدمات نماید.

شرکت فنی و مهندسی صنعت روز یکی از برترین مراکز نمایندگی اشنایدر در ایران است، که در فروشگاه آنلاین خود به آدرس sanatrooz.com به ارائه محصولات اصل و اورجینال شرکت اشنایدر الکتریک نظیر: اتوماسیون صنعتی، شاسی و سیگنال ، کلید اتوماتیک کمپکت 3 و 4 پل، کلید هوایی، کلید اتوماتیک فیکس، کلید مینیاتوری، میکروسوئیچ، پرشر سوئیچ، تایمر،کنترل فاز، بی متال وکنتاکتور و … پرداخته است.

شما می توانید کلیه این محصولات را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت در این فروشگاه تهیه و از برترین نمایندگی اشنایدر در ایران تحویل بگیرید و علاوه بر آن از خدمات و پشتیبانی موثر و کاربردی آن که برای جلب رضایت مشتریان در کلیه روزهای سال و بصورت شبانه روزی ارائه می نماید، استفاده نمایید.

منبع: شفقنا اقتصادی

به "محصولات نمایندگی اشنایدرالکتریک در لاله زار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محصولات نمایندگی اشنایدرالکتریک در لاله زار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید