لیگ برتر فوتبال انگلیس ، روز خوب مربیان جوان

به گزارش دفتر آنلاین من، منچستر یونایتد با جوانانش پیروز شد با ارائه یک بازی برتر تیم پرستاره منچستر سیتی را با 2 گل شکست دهد.

لیگ برتر فوتبال انگلیس ، روز خوب مربیان جوان

به گزارش دفتر آنلاین من، با این پیروزی منچستر یونایتد موقعیتش را بهبود بخشید تا یکی از شانس های فصل آینده برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا باشد.

در این بازی منچستر یونایتد در هر نیمه یک گل به ثمر رساند. برونو فرناندر پرتغالی دردقیقه 30 روی یک حرکت تمرین شده روی ضربه آزاد روی یک پاس چیپ آنتونی مارسیال مهاجم فرانسوی را درون محوطه جریمه منچستر سیتی صاحب توپ کرد و او با شلیکی محکم توپ را از زیر دستان ادرسون برزیلی درون دروازه حریف جای داد.

ادرسون در دقیقه96 دومین اشتباه مرگبار را در این بازی انجام داد و توپی را به میانه میدان فرستاد که مک تومینای هافبک اسکاتلندی منچستر از خروج ناشیانه ادرسون استفاده کرد و با شلیکی از فاصله 25 متری دروازه سیتی را برای دومین بار گشود.

منچستر یونایتد پس از 10 سال پیروز شد در دربی شهر منچستر، من سیتی را در طول یک فصل در دو ملاقات رفت و برگشت شکست دهد.

منچستر یونایتد با این پیروزی با 45 امتیاز در صندلی پنجم قرارگرفت.

در روز پیروزیت مربیان جوان لیگ برتر بعد از اوله گونار سولسشیر سرمربی منچستر فرانک لمپارد هم با چلسی پیروزی پرگل چهار بر صفر را مقابل اورتون بدست آورد.

گل های این بازی را میسون مونت در دقیقه روی پاس پدرو 14، پدرو در دقیقه 21، ویلیان در دقیقه 51 و ژیرو در دقیقه 54 به ثمر رساندند. آبی های لندن با این برد 48 امتیازی شدند و صندلی خود در رده چهارم لیگ برتر را استحکام بخشیدند.

اورتون هم با 37 امتیاز دوازدهم است.

منبع: همشهری آنلاین

به "لیگ برتر فوتبال انگلیس ، روز خوب مربیان جوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر فوتبال انگلیس ، روز خوب مربیان جوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید