عکس ، بازگشت مسافرانی که اصرار بر ورود به گیلان داشتند ، ترافیک پرحجم در محور هراز

به گزارش دفتر آنلاین من، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک پر حجم در محور هراز محدوده امام زاده هاشم خبر داد.

عکس ، بازگشت مسافرانی که اصرار بر ورود به گیلان داشتند ، ترافیک پرحجم در محور هراز

به گزارش دفتر آنلاین من به نقل از ایسنا، سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به آخرین گزارش ها از شرایط جوی و ترافیکی ساعت 17 امروز جمعه گفت: ترافیک در جنوب به شمال محور هراز (محدوده امام زاده هاشم) پر حجم گزارش شده است.

وی در ادامه گفت: با توجه به تدابیر اتخاذ شده برای ممنوعیت تردد در استان های شمالی حجم ترافیکی در این مسیرها نیز به دنبال تخلیه بار ترافیکی معابر مذکور ایجاد شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا همچنین با تاکید بر لزوم کاهش ترددهای غیر ضروری از شهروندان خواست تا از سفر به نقاط مختلف کشور و به ویژه استان های شمالی کشور اجتناب کنند.

بازگشت مسافرانی که اصرار بر ورود به گیلان داشتند

فرماندار رودبار نیز گفت: در پی دستور استاندار گیلان آزاد راه و جاده رشت - قزوین در ورودی گیلان، لوشان برای مسافران مسدود شد و تعدادی از مسافران که اصرار به سفر به استان داشتند را منصرف کرده و مجبور به برگشت شدند.

محمدصالح ضیایی در گفت وگویی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی دستور استاندار گیلان در ستاد مدیریت و مقابله با کرونا، آزاد راه و جاده رشت - قزوین در ورودی گیلان، لوشان برای مسافران مسدود شد.

فرماندار رودبار افزود: پلیس راه و نیروی انتظامی، هلال احمر و شبکه بهداشت و درمان شهرستان با حضور در مبادی ورودی گیلان در شهرستان از ورود مسافر به استان جلوگیری می کنند و تعدادی از مسافران که اصرار به سفر به استان داشتند را منصرف کرده و مجبور به برگشت شدند.

وی از هموطنان خواست برای حفظ سلامت خود و گیلانیان از سفر به این استان خودداری کنند.

ضیایی شرح داد: خودروهای حامل مواد غذایی و سوختی و دارو از ممنوعیت ورود به گیلان، مستثنی هستند.

منبع: همشهری آنلاین

به "عکس ، بازگشت مسافرانی که اصرار بر ورود به گیلان داشتند ، ترافیک پرحجم در محور هراز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، بازگشت مسافرانی که اصرار بر ورود به گیلان داشتند ، ترافیک پرحجم در محور هراز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید