سرقت از دو بانک به وسیله اغتشاشگران! ، آشوبگران 11 شعبه بانک را به آتش کشیدند؛ شیشه 240 شعبه را شکستند

به گزارش دفتر آنلاین من، دبیر شورای هماهنگی بانک های دولتی با اشاره به تخریب 219 دستگاه خودپرداز در اغتشاشات اخیر، گفت: آشوبگران 11 شعبه بانک را به آتش کشیدند و گزارش سرقت از 2 شعبه نیز برای آنالیز های بیشتر به مراجع ذی صلاح ارسال شد.

سرقت از دو بانک به وسیله اغتشاشگران! ، آشوبگران 11 شعبه بانک را به آتش کشیدند؛ شیشه 240 شعبه را شکستند

به گزارش دفتر آنلاین من، علیرضا قیطاسی با اشاره به آسیب های وارد شده به شعب بانک ها و تخریب اموال عمومی در اغتشاشات اخیر به وسیله اغتشاشگران، گفت: اغتشاشگران شیشه های 240 شعبه در سراسر کشور را شکستند، بعلاوه 6 شعبه در استان های خراسان شمالی و ایلام با تخریب 90 درصدی و 6 شعبه بانک نیز با تخریب 60 تا 80 درصدی روبرو شدند.

وی اظهار کرد: اغتشاشگران دستگاه های خودپرداز 219 شعبه بانک را تخریب کردند، بعلاوه 134 دستگاه دوربین نصب شده در بیرون از بانک ها به صورت کامل از بین رفته اند.

دبیر شورای هماهنگی بانک های دولتی توضیح داد: اغتشاشگران 11 شعبه بانک را به آتش کشیدند و گزارش سرقت از 2 شعبه نیز برای آنالیز های بیشتر به مراجع ذی صلاح ارسال شده است.

وی با بیان اینکه تابلوی 10 بانک به صورت کامل از بین رفته است، اضافه کرد: بانک ها به عنوان اموال عمومی در اغتشاشات اخیر صدمه زیادی دیده اند و این مساله موجب از بین رفتن حقوق عامه مردم خواهد شد.

قیطاسی با اشاره به هزینه های سنگین تعمیر و بازگشت این شعب به نظام بانکی کشور تاکید نمود: هنوز برآوردی از اندازه خسارت به سیستم بانکی کشور ارائه نشده است، ولی هر اندازه خسارتی که بانک ها زده گردد یعنی اموال عموم مردم دچار آسیب شده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "سرقت از دو بانک به وسیله اغتشاشگران! ، آشوبگران 11 شعبه بانک را به آتش کشیدند؛ شیشه 240 شعبه را شکستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرقت از دو بانک به وسیله اغتشاشگران! ، آشوبگران 11 شعبه بانک را به آتش کشیدند؛ شیشه 240 شعبه را شکستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید