خبرنگاران آتش نشانی زنجان سیزده بدر امسال 6 عملیات امدادی انجام داد

به گزارش دفتر آنلاین من، زنجان - خبرنگاران - جانشین معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: آتش نشانی زنجان روز سیزده بدر امسال، 6 فقره عملیات امدادی در سطح شهر زنجان انجام داد.

خبرنگاران آتش نشانی زنجان سیزده بدر امسال 6 عملیات امدادی انجام داد

محسن پناهی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار دفتر آنلاین من اضافه کرد: در روز سیزده بدر تیم های عملیاتی این استان از ساعت 9 صبح تا 21 شب در ورودی و خروجی سه راستا ارتباطی شهر زنجان مستقر بودند.

وی با بیان اینکه روز گذشته (13 فروردین ماه/ حادثه تلخ و ناگواری اتفاق نیفتاد گفت: از مجموع اتفاقات اتفاق افتاده در زنجان، یک مورد آتش سوزی خودروی سواری پراید بود که روبه روی مجتمع دانشور دچار حادثه شد و علت آن نیز از سوی کارشناسان آتش نشانی درحال بررسی است.

پناهی با بیان اینکه آتش سوزی این خودروی سواری ساعت 24 شب رخ داد، ادامه داد: ساعت 23 شب نیز به علت بارش شدید باران یک دستگاه تابلو برق یک منزل مسکونی در خیابان اعتمادیه زنجان دچار آتش سوزی شده بود که تیم آتش نشانی پس از اطلاع از موضوع و به منظور اطفا حریق، به محل حادثه اعزام شدند.

وی شرح داد: چهار فقره عملیات آبکشی از سطح شهر زنجان (میدان انقلاب و استقلال، شهرک آزادگان و منطقه بی سیم) نیز صورت گرفت که این آبگرفتگی بر اثر بارش شدید باران و ریزش تگرگ اتفاق افتاده بود.

پناهی اضافه کرد: ساعت 1/15 بامداد امروز /پنجشنبه 14 فروردین / نیز یک دستگاه خودروی وانت پیکان در جاده زنجان - دندی به علت نقص فنی (پنچری لاستیک) با جدول برخورد کرده و در حالت واژگونی قرار گرفته بود که بلافاصله عوامل آتش نشانی در محل حادثه حاضر شده و خودرو را به حالت اولیه بازگرداندند که خوشبختانه تلفات جانی نیز در پی نداشت.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران آتش نشانی زنجان سیزده بدر امسال 6 عملیات امدادی انجام داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آتش نشانی زنجان سیزده بدر امسال 6 عملیات امدادی انجام داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید