آنالیز ماده 142 قانون مالیات های مستقیم در نشست با وزارت اقتصاد و دارایی

به گزارش دفتر آنلاین من، معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از کوشش های این وزارتخانه برای جلوگیری از حذف ماده 142 قانون مالیات های مستقیم اطلاع داد و گفت: در همین ارتباط جلساتی با حضور وزرا و معاونان دو وزارتخانه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و اقتصاد و دارایی برگزار شده است.

آنالیز ماده 142 قانون مالیات های مستقیم در نشست با وزارت اقتصاد و دارایی

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت چاپ کاتالوگ a4 از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

پویا محمودیان، امروز دوشنبه 5 بهمن 98 در گفت و گو با خبرنگار دفتر آنلاین من با اشاره به اهمیت حمایت از هنرمندان صنایع دستی گفت: در روز شنبه 3 اسفند جلسه ای با حضور دکتر علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، معاونان صنایع دستی و گردشگری این وزارتخانه با فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد و دارایی، رئیس کل گمرک، رئیس سازمان امور مالیاتی و جمعی از مدیران بخش دولتی و خصوصی برگزار گشت و در این نشست موضوعات مرتبط با حوزه صنایع دستی و دغدغه های هنرمندان در حضور دو وزیر دولت تدبیر و امید و معاونان این دو وزارتخانه مورد آنالیز نهاده شد.

محمودیان با اشاره به دغدغه بعضی از هنرمندان درباره حذف ماده 142 قانون مالیات های مستقیم در پیش نویس لایحه اصلاحی بعضی از قوانین و مقررات مالیاتی تدوین شده در دفتر پژوهش و برنامه ریزی سازمان امور مالیاتی کشور، اضافه کرد: در این نشست دکتر مونسان با تأکید بر حمایت همه جانبه از هنرمندان صنایع دستی خواهان تقویت همکاری دستگاه های مختلف از جمله وزارت اقتصاد و امور دارایی با این وزارتخانه شد و بر برطرف دغدغه های هنرمندان صنایع دستی به طور جدی تأکید کرد.

معاون صنایع دستی کشور ادامه داد: در این نشست وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و وزیر اقتصاد و دارایی در مورد حمایت های دولت و این دو وزارتخانه از حوزه صنایع دستی تأکید کردند.

او ادامه داد: به منظور پیگیری هرچه بیشتر این موضوع و با هدف برطرف دغدغه هنرمندان صنایع دستی روز یکشنبه 4 اسفند نیز در جلسه ای با حضور معاون پارلمانی و حقوقی وزارت اقتصاد و دارایی شرکت کردم و این موضوع در آن جلسه نیز پیگیری شد.

محمودیان ادامه داد: در همین رابطه امروز دوشنبه 5 اسفند نیز در جلسه ای با حضور معاون مالی وزارت اقتصاد و دارایی شرکت کردم و در این نشست نیز این موضوع در حضور دو معاون وزیر مورد آنالیز نهاده شد.

محمودیان گفت: این موضوع به صورت جدی از سوی دکتر علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و معاونت صنایع دستی این وزارتخانه پیگیری می گردد و جلسات تخصصی با وزارت اقتصاد و دارایی و معاونت ها و سازمان های تابعه این وزارتخانه برگزار گشته است.

بر اساس ماده 142 قانون مالیات های مستقیم، تمامی کارگاه های صنایع دستی و شرکت های تعاونی و اتحادیه های تولیدی مربوطه از پرداخت مالیات معاف هستند.

منبع: میراث آریا

به "آنالیز ماده 142 قانون مالیات های مستقیم در نشست با وزارت اقتصاد و دارایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز ماده 142 قانون مالیات های مستقیم در نشست با وزارت اقتصاد و دارایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید