خبرنگاران 41 میلیارد ریال تسهیلات کرونا به واحدهای گردشگری ایلام پرداخت شد

به گزارش دفتر آنلاین من، ایلام - خبرنگاران - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام گفت: 41 میلیارد ریال تسهیلات کرونا به واحدهای گردشگری فعال استان توسط بانک های عامل برای جبران خسارت ناشی از کرونا پرداخت شد.

خبرنگاران 41 میلیارد ریال تسهیلات کرونا به واحدهای گردشگری ایلام پرداخت شد

به گزارش روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام، عبدالمالک شنبه زاده شامگاه سه شنبه گفت: برای پرداخت این تسهیلات در حوزه گردشگری 221 فقره پرونده تشکیل شده که از 114 واحد با اشتغال 125 نفر حمایت شده و پرونده 79 واحد نیز در دست بررسی و تکمیل مدارک است.

وی افزود: تا به امروز واحدهای گردشگری استان شامل دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، اقامتگاه های بوم گردی، هتل ها و مجتمع های خدماتی رفاهی و بین راهی پیروز به دریافت تسهیلات کرونا شده اند.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام با بیان این که پروژه های گردشگری استان به حمایت همه جانبه از سوی دیگر دستگاه ها نیاز دارند، گفت: از بانک های استان درخواست شده تا شرایط آسان پرداخت تسهیلات به طرح های گردشگری را فراهم کنند و از این طرح ها حمایت بیشتری شود.

به گزارش دفتر آنلاین من، 40 اقامتگاه بومگردی با اشتغال زایی 174 نفر در استان فعال هستند که این مراکز دچار خسارت های فراوانی ناشی از شیوع کرونا شده و افراد شاغل در آن ها بیکار شدند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 41 میلیارد ریال تسهیلات کرونا به واحدهای گردشگری ایلام پرداخت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 41 میلیارد ریال تسهیلات کرونا به واحدهای گردشگری ایلام پرداخت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید