این غول های مرسدس بنز از خط فراوری خارج شدند

به گزارش دفتر آنلاین من، تا به امروز S کلاس کوپه، S کلاس کابریولت (سقف بازشونده) و SLC بعضی از مدل هایی بوده اند که قربانی این استراتژی شده اند. حالا خبر می رسد مرسدس بنز میخواهد چند مدل دیگر را از سبد محصولات خود حذف کند که CLS یکی از آن هاست.

این غول های مرسدس بنز از خط فراوری خارج شدند

مرسدس بنز استراتژی ساده سازی سبد محصولات خود را دنبال می نماید و قرار است حدود نیمی از فراوریات فعلی این کمپانی حذف شوند.

مرسدس بنز استراتژی ساده سازی سبد محصولات خود را دنبال می نماید، به همین دلیل مدل هایی که از فروش مناسبی برخوردار نیستند، ناگزیر باید با خطوط فراوری مرسدس خداحافظی نمایند. تا به امروز S کلاس کوپه، S کلاس کابریولت (سقف بازشونده) و SLC بعضی از مدل هایی بوده اند که قربانی این استراتژی شده اند. حالا خبر می رسد مرسدس بنز میخواهد چند مدل دیگر را از سبد محصولات خود حذف کند که CLS یکی از آن هاست. استراتژی سبک سازی سبد محصولات مرسدس بنز قرار است شامل حال حدود 18 مدل از 33 مدل فعلی گردد.

آن طور که نشریه کار اند درایور از قول منابع داخلی مرسدس بنز گزارش نموده است، CLS ماه های سرانجامی عمر خود را سپری می نماید؛ زیرا از سال آینده این سدان زیبا فراوری نخواهد شد. نکته عجیب اینکه ظاهراً سرنوشتی مشابه در انتظار AMG GT چهار در کوپه است و این سدان مجذوب کننده فقط تا اواسط دهه کنونی روی خطوط فراوری قرار خواهد داشت.

خطر حذف شدن برای استیشن های مرسدس بنز

شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه اوضاع برای مدل های استیشن هم چندان مساعد نیست. هرچند مرسدس بنز تا به امروز گزارشی رسمی در این رابطه منتشر ننموده است، اما بعضی کارشناسان معتقدند 2024 آخرین سال فراوری نسخه استیشن E کلاس خواهد بود.

علاوه براین، بعضی گزارش ها حکایت از آن دارند که تمامی مدل های استیشن مرسدس بنز فقط تا سرانجام این دهه مهمان خطوط فراوری خواهند بود. اگر این موضوع درست باشد، باید گفت استیشن C کلاس و CLA شوتینگ بریک در سال های سرانجامی حیات خود هستند. البته برآورد هایی در رابطه با عرضه نسل تازه CLA شوتینگ بریک وجود دارد و احتمالاً این خودرو آخرین نسل از نماینده خوش استیل اشتوتگارتی ها در بازار خودرو های کامپکت خواهد بود. نسل بعدی GLC و CLE کوپه هم سرنوشتی مشابه با این خودرو خواهند داشت.

نشریه کار اند درایور از قول مدیران رده بالای مرسدس بنز نقل می نماید که از 33 اتاق فعلی، تنها 14 اتاق حفظ خواهد شد. بعلاوه این کمپانی میخواهد شمار مدل های کامپکت را از هفت به چهار مدل کاهش دهد؛ بااین حساب باید منتظر حذف مدل های بیشتر از خطوط فراوری مرسدس بود.

خبر خوش برای هواداران مرسدس بنز اینکه مدل های بیشتری با نشان AMG در راه هستند. بعلاوه این کمپانی در نظر دارد خانواده میباخ را که با استقبال بالایی روبرو است، توسعه دهد. براساس گزارش نشریه کار اند درایور، اشتوتگارتی ها قصد دارند مدل نمادین 300 SL گالوینگ را احیا و پیکاپی دو کابین از G کلاس را راهی بازار نمایند. فراوری یک اسپیدستر قدرتمند بر مبنای SL هم در این گزارش به چشم می خورد.

منبع: دیجیاتو

منبع: فرادید

به "این غول های مرسدس بنز از خط فراوری خارج شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این غول های مرسدس بنز از خط فراوری خارج شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید