امکان بازیافت نخاله ساختمانی در آینده ای نزدیک، خرید دستگاه زباله سوز تازه در تهران

به گزارش دفتر آنلاین من، رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با بیان اینکه به دنیال بازیافت خاک و نخاله هستیم، گفت: تا مدتی دیگر مجموعه بازیافت خاک و نخاله افتتاح می شود.

امکان بازیافت نخاله ساختمانی در آینده ای نزدیک، خرید دستگاه زباله سوز تازه در تهران

به گزارش دفتر آنلاین من، مهدی پیرهادی در مراسم بهره برداری از نخستین مرکز مدیریت یکپارچه پسماند شهری (MRF) و 55 غرفه دریافت پسماند خشک که امروز شنبه -7آبان 1401- انجام شد، گفت: یکی از ویژگی های پروژه امروز مشارکت بخش خصوصی در آن است که در 8 نقطه از شهر تهران این مشارکت در حال انجام است.

او اضافه نمود: ویژگی دیگر این پروژه بحث فشرده سازی پسماند ریجکتی است، در حالی تا پیش از این، کار در فضای باز اتفاق می افتاد و مخاطرات زیست محیطی ایجاد می کرد اما اموز به جهت تصفیه شیرابه پسماند، فشرده سازی پسماند بیش از 80 درصد مجموعه زباله های تهران در این ایستگاه های میانی پردازش و تفکیک می شود که کاهش هزینه را نیز در برخواهد داشت.

پیرهادی ادامه داد: به سبب این پروژه ایجاد کارخانه های مختلفی را در این حوزه خواهیم داشت که یکی از آنها بازیافت خاک و نخاله است که مجموعه بزرگ بازیافت خاک و نخاله تا چند وقت دیگر افتتاح می شود. علاوه بر این قرارداد یک زباله سوز با حجم چندین برابری زباله سوز موجود در سازمان پسماند در حال انعقاد است و تا حدود سه سال آینده به بهره برداری می رسد.

منبع: همشهری آنلاین

به "امکان بازیافت نخاله ساختمانی در آینده ای نزدیک، خرید دستگاه زباله سوز تازه در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان بازیافت نخاله ساختمانی در آینده ای نزدیک، خرید دستگاه زباله سوز تازه در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید