افزایش 60 درصدی صدور مجوز سمن های جوانان

به گزارش دفتر آنلاین من، مدیرکل مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان از افزایش 60 درصدی صدور مجوز برای سازمان های مردم نهاد حوزه جوانان خبر داد.

افزایش 60 درصدی صدور مجوز سمن های جوانان

سجاد سالک در گفت و گو با دفتر آنلاین من، با اشاره به مهم ترین اقدامات دفتر مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان در سال 98 گفت: در سال گذشته 650 مجوز برای تشکیل سازمان های مردم نهاد در حوزه جوانان در کشور صادر شد که این رقم در سال 97، 602 مورد و در سال 96 نیز 411 مورد بوده است.

وی با اشاره به اینکه به این ترتیب تعداد کل سازمان های مردم نهاد جوانان کشور به بیش از 2800 تشکل می رسد، اظهار کرد: ثبت شناسه ملی و ارسال 227 پرونده به سازمان ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری و اخذ شناسه توسط 71 سازمان مردم نهاد از دیگر اقدامات اجرا شده در سال گذشته بوده است.

مدیرکل مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان در ادامه به راه اندازی شبکه تخصصی امداد و نجات و برگزاری کارگاه ملی امداد و نجات ویژه سازمانهای مردم نهاد جوانان اشاره کرد و گفت: آغاز فرآیند رتبه بندی واعتبارسنجی سازمان های مردم نهاد جوانان نیز از سال گذشته آغاز شده و نتایج آن در سال جدید منتشر خواهد شد.

سالک شفاف سازی واریز اعتبارات با انتشار رسمی مبالغ واریزی به حساب سمن ها در سایت این مجموعه را از دیگر اهداف دفتر مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان در سال گذشته مطرح نمود و گفت: سال گذشته انتخابات مجامع سازمان های مردم نهاد نیز در 30 استان با موفقیت انجام و ترکیب جدید هیات رئیسه مجامع استانی نیز مشخص شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "افزایش 60 درصدی صدور مجوز سمن های جوانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 60 درصدی صدور مجوز سمن های جوانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید