شروع مهلت ویرایش درخواست ثبت نام خودرو از فردا

به گزارش دفتر آنلاین من، مدیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو گفت، متقاضیانی که اولویت تحویل خودروی آن ها سال 1403 است، از فردا به مدت پنج روز می توانند اقدام به ویرایش درخواست ثبت نام نمایند.

شروع مهلت ویرایش درخواست ثبت نام خودرو از فردا

به گزارش ایسنا، مهدی تقدسی اظهار کرد: متقاضیانی که اولویت دریافت خودروی آن ها سال 1403 است، از فردا به مدت پنج روز می توانند با مراجعه به سامانه یکپارچه تخصیص خورو اقدام به ویرایش درخواست ثبت نام نمایند.

به گفته وی، کسانی که اولویت دریافت خودروی آن ها سال 1403 می توانند سه اولویت را انتخاب نمایند که دریافت آن سال 1402 است. بعد از اینکه همه افراد انتخاب کردند، چند روز سایت بسته می گردد تا بر اساس اولویت اول آن ها پالایش گردد و در نهایت ترتیب دریافت خودرو در سال 1402 تعیین گردد.

پیش از این وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام نموده بود که از نزدیک به 50 محصول مختلف عرضه شده در مورد پنج محصول پرتقاضا (با تیپ بندی های مختلف) اعلام نتایج به سال 1403 موکول شده است.

این درحالی است که در بعضی محصولات مثل محصولات گروه سایپا، مدیران و کرمان تحویل فوری به تمام متقاضیان انجام می گردد و ظرفیت بالایی برای عرضه در دوره های آینده وجود دارد و درباره محصولات شرکت ایران خودرو نیز نزدیک به 780 هزار نفر متقاضی این محصولات بودند که با توجه به برنامه 900 هزارتایی سال جاری شرکت ایران خودرو و تعهدات آن شرکت امکان پوشش به همه متقاضیان خودرو وجود دارد، اما استقبال عمده متقاضیان در سه گروه محصول باعث شد که موعد تحویل بعضی از متقاضیان به سال 1403 انتقال یابد. این درحالی است که ظرفیت بعضی از محصولات مثل تارا و رانا در سال 1402 خالی مانده و در مورد بعضی خودروسازان دیگر، حتی ظرفیت فصل بهار 1402 برای بعضی از محصولات تکمیل نشده است.

منبع: فرارو

به "شروع مهلت ویرایش درخواست ثبت نام خودرو از فردا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع مهلت ویرایش درخواست ثبت نام خودرو از فردا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید