مشکل سقف استخر آزادی از یک دهه پیش وجود داشته است

به گزارش دفتر آنلاین من، احمد مددی با اشاره به مسئله ای که در پی بارش اخیر باران و برف برای سقف استخر مجموعه ورزشی آزادی پیش آمده است، گفت: بابت مشکل پیش آمده متاسف هستم اما مشکل سقف مربوط به سال جاری و سال گذشته نیست بلکه سابقه یک دهه ای دارد. مشکل سقف استخر آزادی از یک دهه گذشته تا به امروز وجود داشته است. طی این مدت بازسازی های مقطعی اجرا شده اما هیچ یک از اقدامات آنها نتوانسته چالش را رفع کند.

مشکل سقف استخر آزادی از یک دهه پیش وجود داشته است

وی با بیان اینکه علت اصلی این مشکل به اعتبارات و عدم تامین آن مربوط می گردد، اعلام کرد: مجموعه ورزشی آزادی و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی پیش بینی لازم را جهت تامین اعتبارات لازم برای ترمیم یا تعویض سقف استخر آزادی و مسائل مشابه داشته اما به علت عدم تخصیص اعتبار از سوی سازمان برنامه ریزی و بودجه این امر تحقق پیدا نکرده است.

سرپرست مجموعه ورزشی آزادی با با بیان اینکه سقف استخر آزادی از پوشش خاصی تشکیل شده است، اعلام کرد: برای ترمیم یا تعویض آن باید از مواد خاصی استفاده گردد. طبق برآورد اولیه انجام این کار حدود 10 میلیارد تومان اعتبار لازم دارد.

وی با یادآوری اینکه سقف سالن 12 هزار نفری آزادی هم با مسائل مشابه روبرو بود که با همت و همراهی دوستان و مسئولان رفع شد، در خصوص نیازهای اقتصادی مجموعه ورزشی آزادی و اینکه تا به امروز در این زمینه صحبت و پیشنهادی با مجلس شده است، گفت: مسائل مجموعه و اعتبار لازم برای رسیدگی به آن به صورت دقیق دقیق اعلام شده است اما مشکل اینجاست که تخصیص اعتبار صورت نمی گیرد و این یک چالش اساسی است.

مددی با یادآوری اینکه در دولت گذشته قول اعتبار 200 میلیارد تومانی داده شد اما محقق نشد، گفت: وزارت ورزش تمام پیش بینی ها را در خصوص مجموعه ورزشی آزادی و مسائل آن انجام داده است. نیازمند نگاه ویژه از دولت هستیم تا این استادیوم ملی را با انجام بازسازی، بهسازی و حتی زیباسازی به روزهای خوبش بازگردانیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مشکل سقف استخر آزادی از یک دهه پیش وجود داشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل سقف استخر آزادی از یک دهه پیش وجود داشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید