تایید یک مورد مثبت کرونا در کرمانشاه ، بیمار پس از بهبودی ترخیص شد

به گزارش دفتر آنلاین من، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مورد مثبت بودن نتیجه تست یک فرد مشکوک به کرونا در استان گفت: این بیمار پس از بهبودی از بیمارستان مرخص شد.

تایید یک مورد مثبت کرونا در کرمانشاه ، بیمار پس از بهبودی ترخیص شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه دفتر آنلاین من، ابراهیم صبور، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: همانگونه که پیش بینی می شد و برآورد های علمی نشان می داد که احتمال ابتلا به ویروس کرونا در استان کرمانشاه دور از انتظار نیست، پس از ارسال نمونه های متعدد از موارد مشکوک به کرونا و انجام آزمایش های مربوطه و اعلام موارد منفی توسط آزمایشگاه تخصصی در تهران، امروز، ششم اسفندماه یک مورد تست ابتلا به ویروس کرونا در کرمانشاه مثبت اعلام شد.

صبور افزود: بیمار مذکور که تحت مراقبت سیستم درمانی بود، پس از اقدامات درمانی و مراقبت های پرستاری خوشبختانه بهبودی یافته و در حال حاضر از بیمارستان ترخیص شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اضافه نمود: این فرد و خانواده او که اخیرا به قم مسافرت نموده اند، در برنامه اقدامات بهداشتی قرار گرفتند که خوشبختانه اعضای خانواده مسئله ای در زمینه علایم ابتلا به ویروس نداشتند.

وی اظهار کرد: وظیفه خود می دانیم در اولین فرصت اطلاعات مربوط به بیماری کرونا را صادقانه با مردم در میان بگذاریم و انتظار داریم مردم هم خادمان حوزه سلامت را مورد اعتماد و وثوق خود بدانند و به شایعات و سخنان غیر مستند که موجب تشویش و اضطراب عمومی می گردد، توجه نکنند.

رئیس مرکز بهداشت استان کرمانشاه اعلام کرد: انتظار ما از عموم مردم، کماکان رعایت نکات بهداشتی و مراقبت از سلامت خود و خانواده و در عین حال آرامش و آگاهی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تایید یک مورد مثبت کرونا در کرمانشاه ، بیمار پس از بهبودی ترخیص شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تایید یک مورد مثبت کرونا در کرمانشاه ، بیمار پس از بهبودی ترخیص شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید